Pahare originale

Blogul acesta m-a determinat sa scotocesc stiri interesante, filmulete funny, lucruri deosebite, talente nepromovate, fotografii originale, locuri minunate si, acelasi timp, mi-am adaugat la pasiuni chestii de care nu aveam habar ca mi-ar place sa le analizez. Un exemplu il constituie si originalitatea in promovarea produselor; e drept, in facultate am avut un profesor de marketing care m-a facut sa inteleg acest obiect, sa patrund in unele tehnici de promovare, sa apreciez calitatea produselor, sa percep subtratul reclamei si mesajul subliminal al acesteia, dar a fost mai mult la nivel teoretic. Acum, in cautarile mele pentru postari noi, am descoperit si latura practica a reclamei, efectul de marketing si impactul acestuia asupra consumatorilor. Asa cum am mai facut-o si in cadrul altor articole, am sa va arat un alt gen de produs promovat in asa fel incat sa atraga, sa te determine sa-l achizitionezi. La prima vedere cumpararea unui pahar pare banala sau cel putin fara un mesaj anume dincolo de motivatia necesitatii sale, insa, aruncandu-mi o privire pe imaginile de mai jos, am realizat ca, pana si acest produs, poate transmite mai mult in plin proces de achizitie; conteaza aspectul si insemnarile cu care este insotit, desenele cu care este pictat, designul sau si nu numai utilitatea.

S-ar putea sa iti placa si...

Pin It

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *