Manualul Angajatului


1. Cum ne îmbrăcăm

Este recomandat sa veniţi îmbrăcaţi la serviciu conform salariului primit. Dacă purtaţi pantofi Prada de $350 sau o geantă Gucci de $600 vom presupune că o duceţi bine din punct de vedere financiar, deci nu aveţi nevoie de o mărire de salariu. Dacă vă îmbrăcaţi sărăcăcios, va trebui să învăţaţi să vă administraţi banii mai bine pentru a vă cumpăra haine mai frumoase, prin urmare nu aveţi nevoie de o mărire de salariu. Dacă vă îmbrăcaţi potrivit, sunteţi exact acolo unde trebuie şi în consecinţă nu aveţi nevoie de o mărire de salariu.

2. Concediul medical

Din acest moment nu mai acceptăm adeverinţa medicală a unui doctor prin care se adevereşte că sunteţi bolnav. Dacă puteţi merge la doctor, înseamnă că puteţi veni şi la serviciu.

3. Operaţii chirurgicale

Operaţiile chirurgicale sunt interzise. Atata vreme cat sunteţi angajat la noi, veţi avea nevoie de toate organele. Nu veţi elimina nimic. Noi v-am angajat intact. În cazul în care eliminaţi un organ, vom considera acest lucru indisciplină la locul de muncă.

4. Zile în folos personal

Fiecare angajat va primi 104 zile personale pe an. Ele se numesc sîmbătă şi duminică.

5. Zile de concediu

Toţi angajaţii vor primi concediul în aceeaşi perioadă a anului. Zilele de vacanţă sunt după cum urmează: 1 ianuarie şi 25 decembrie.

6. Zile libere pentru înmormantări

Aceasta nu e o scuză să lipsiţi de la serviciu. Oricum nu mai puteţi face nimic pentru prietenii, rudele sau colegii morţi. În cazurile rare în care un angajat va fi nevoit să participe la înmormîntări, acestea se vor programa seara tîrziu. Suntem bucuroşi să vă permitem să lucraţi în pauza de pranz pentru a putea pleca mai devreme, cu condiţia să vă terminaţi însărcinările pe ziua respectivă.

7. Absenţa cauzată de propriul deces

Acest incident poate fi acceptat ca scuză. În orice caz, este necesar un preaviz de 2 săptămani precum şi pregătirea unui înlocuitor care să vă preia atribuţiile.

8. Folosirea toaletelor

Mult prea mult timp se petrece la toaletă. În viitor se va merge la toaletă în ordine alfabetică. Spre exemplu angajaţii al căror nume începe cu “A” se vor duce de la 8:00 la 8:20, cei cu “B” de la 8:20 la 8:40, şi aşa mai departe. Dacă nu vă puteţi deplasa în timpul alocat, veţi fi nevoiţi să aşteptaţi pană a doua zi cand sunteţi programaţi. În situaţii de maximă urgenţă, angajaţii pot face schimb de locuri între ei. Supervisor-ii ambilor angajaţi implicaţi în schimb trebuie să aprobe această schimbare în scris. În plus, acum există o restricţie de 3 minute de staţionare în toalete. La sfarşitul celor 3 minute se va declanşa o alarmă, hartia igienică se va retrage automat, uşa de la toaletă se va deschide şi contravenientul va fi fotografiat. La a doua abatere, fotografia va fi publicată în ziarul intern al companiei la rubrica “Acte de indisciplină”.

9. Pauza de masă

Persoanele slabe vor primi 30 de minute pauză de masă, deoarece trebuie sa mănance mai mult pentru a arăta sănătoase. Persoanele cu greutate normală vor primi 15 minute pauza de masă, pentru a-şi păstra silueta. Persoanele supraponderale vor primi 5 minute pauza de masă deoarece este suficient pentru a lua o pastilă de slăbit. Vă mulţumim pentru loialitatea arătată faţă de companie. Suntem aici pentru a asigura o experienţă pozitivă angajaţilor. Orice întrebări, comentarii, nelămuriri, plangeri, reclamaţii, frustrări, iritări, supărări, insinuări, acuzaţii, vor fi adresate în altă parte. Vă dorim o săptămînă plăcută.

Echipa de coordonare & supervizare

SURSA: contabilsef.md

S-ar putea sa iti placa si...

Pin It

One thought on “Manualul Angajatului

  1. Sunt numeroase abuzuri in sistem.
    Pentru a fi corecti insa pana la capat, trebuie sa recunoastem ca abuzurile sefilor au uneori ca punct de plecare comportamentul angajatilor.
    Daca tu te abinezi la zile de concediu medical si stai “uitat” in pauza de masa, probabil ca il fortezi pe sef sa devina mai intransigent pe viitor.

    Acuma eu nu vreau sa zic ca nu exista sefi idioti, dar exista si multi angajati care isi bat joc de serviciu pe principiul ” oricum nu sunt platit suficient”.

    E un cerc vicios. :d

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *